Kanalda Sorun Var veya Sinyal Yok, D-Smart Destek
Kanalda Sorun Var veya Sinyal Yok problemi çözümü ve teknik yardım bilgileri.
Televizyon
ekranınızda Kanalda sorun var veya sinyal yok mesajıyla karşılaşırsanız, çözüm için öncelikle D-Smart uydu
alıcınızın çanak anten kablosunun LNB'nin girişine takılı olduğundan emin olun.
Sinyal yok uyarısını aldığınız kanalda kumandanızın mavi renkli tuşuna basıp, ekrana gelen sinyal ayarları sayfasından D-Smart TP1 sinyalini seçmek için OK tuşuna basın.
Çıkan ekranın ortasında yer alan kilit simgesindeki yeşil renk cihazınızın sinyal almadığını ifade eder.
Sinyal kalitesinin %60-%100 seviyesinden daha az olması durumunda çanak anten ayarları kontrol edilmelidir.
Sorun devam ediyorsa çözüm için cep telefonunuzdan SERVIS boşluk bırakıp smartkart numaranızı ekleyerek 2850'ye SMS gönderebilirsiniz. Adresinize en yakın D-Smart teknik servisi SMS kanalıyla size iletilecektir.
Sinyal yok uyarısını aldığınız kanalda kumandanızın mavi renkli tuşuna basıp, ekrana gelen sinyal ayarları sayfasından D-Smart TP1 sinyalini seçmek için OK tuşuna basın.
Çıkan ekranın ortasında yer alan kilit simgesindeki yeşil renk cihazınızın sinyal almadığını ifade eder.
Sinyal kalitesinin %60-%100 seviyesinden daha az olması durumunda çanak anten ayarları kontrol edilmelidir.
Sorun devam ediyorsa çözüm için cep telefonunuzdan SERVIS boşluk bırakıp smartkart numaranızı ekleyerek 2850'ye SMS gönderebilirsiniz. Adresinize en yakın D-Smart teknik servisi SMS kanalıyla size iletilecektir.
Kategori:
Yorumlar
Yorum yapılmadı. Yorum eklemek için aşağıdaki formu kullanabilirsiniz.