D-Smart ve Vestel'den Full HD TV kampanyası
Full HD TV kampanyası D-Smart ve Vestel'den
-Smart ve Vestel, geniş kitlelere HD yayın
sunmak amacıyla ortak kampanya başlattı. D-Smart HD?ye üye olarak bu kampanyadan yararlananlar 82 ekran (32
inç) Vestel Pixellence Full HD LCD TV?ye 15 TL farkla sahip olabilecekler. Vestel Pixellence Full HD LCD TV
dahil olmak üzere yüzlerce kanal, Aile+HD paketi, D-Smart HD uydu alıcısı ile birlikte ayda 59 TL?ye
sunulacak. Ekim sonuna kadar sürecek kampanya için anlaşmayı, D-Smart ve Smile Şirketler Grubu CEO?su Mustafa
Gözalan ve Vestel Pazarlama Genel Müdürü Timur Tuncer imzaladı. d-smart Dijital yayıncılık alanındaki
yeniliklere imza atan dijital platform D-Smart ve Türkiye?nin elektronikte dünyaya açılan yüzü Vestel,
birlikte yeni bir kampanya başlattı. Vestel Full HD LCD TV?lerin görüntü kalitesiyle D-Smart?ın yayın gücünü
buluşturan kampanya kapsamında 82 ekran (32 inç) Vestel Pixellence Full HD LCD TV ve Aile+HD paketi, D-Smart
HD ile birlikte, üçü bir arada toplam ayda 59 TL?ye sunuluyor. Daha önce başlattıkları ?HD Değiştir
Kampanyası? ile ilk 20 günde 40 bin yeni üye kazandıklarını belirten D-Smart ve Smile Şirketler Grubu CEO?su
Mustafa Gözalan, Vestel?le ortak gerçekleştirdikleri bu paket kampanyanın da aynı şekilde başarılı olacağına
inandıklarını dile getirdi. ?Geçtiğimiz kampanyada HD?ye yatırım yapacağımızı ve HD yayının geniş kitlelerle
buluşabilmesi için TV ve uydu alıcısı üreticilerinin HD yayın yapan dijital platformlarla işbirliği içinde
olması gerektiğini belirtmiştik? diyen Gözalan, ?Herkesi HD TV ve D-Smart HD sahibi yapmak için bu kampanyaya
başlıyoruz. Vestel gibi büyük bir teknoloji markası ile işbirliği yapmaktan mutluluk duyuyoruz? dedi. HD TV
sahiplerinin birçoğunun aslında gerçek HD yayın izlemediklerini, gerçek HD yayın izlenebilmesi için HD TV, HD
uydu alıcısı ve HD yayın gerektiğini vurgulayan Gözalan, ?Bu kampanyayla HD TV, uydu alıcısı ve HD yayını
tüketiciye ayda 59 TL gibi çok avantajlı bir fiyatla sunuyoruz. Hedefimiz herkese gerçek HD yayını
izlettirmek? dedi. Vestel Pazarlama Genel Müdürü Timur Tuncer ise D-Smart?la bu ortak çalışmanın, Vestel?in
?görüntünün tozunu alan? Pixellence teknolojili Full HD LCD TV?lerini geniş kitlelere ulaştırması için ideal
bir platform olduğunu dile getirerek şunları söyledi: ?Dost Teknoloji vizyonumuza yakışır biçimde daima
tüketicilerimizin teknolojiye erişimlerini kolaylaştırmaya çalışıyoruz. Temel vizyonumuzla paralellik
gösteren bu kampanyada HD yayıncılığın öncüsü D-Smart?la işbirliği yapmaktan mutluyuz. Böylece, tüketicilerin
yüksek kaliteli Vestel Pixellence Full HD LCD TV?lere daha kolay ulaşmasını sağlayacağız. Kampanyadan
yararlanmak isteyen tüketicilerimiz, diledikleri Vestel mağazasından ve D-Smart Shop?lardan başvuru
yapabilirler.? D-Smart HD kanal zengini D-Smart HD?nin HD kanal zenginliğinden de bahseden Mustafa Gözalan şu
bilgileri verdi: ?D-Smart?ın, Kanal D HD, Star HD, HD-en, TRT HD, Discovery HD Showcase, Animal Planet HD,
Sinema TV HD 1-2, HD TV Smart, Eurosport HD ve Penthouse HD?den oluşan toplam 11 HD kanalı ile abonelerimize
hizmet veriyoruz. Bu kanal sayısı sürekli artacaktır. Çünkü daha bir çok TV kanalının, bu zengin HD
kanallarının yanında yer almak için yarıştığını görmekteyiz. Türkiye?nin önde gelen ulusal kanalları Kanal D
ve Star TV?deki dizi ve programların HD yayını, ayrıca ulusal kuruluşumuz yayınların en iyilerinden oluşan
TRT HD, Doğuş Grubu?yla işbirliği içinde yayına başladığımız NTV ve Cnbc-e?deki dizi ve programların yaynında
NBA ile Turkiye milli maçlarınıda HD yayınlayan HD-en, ayrıca Şampiyonlar Ligi ve UEFA Avrupa Ligi maçlarının
HD yayını da D-Smart HD?de yer alıyor. Çok kısa bir sürede de HD kanallarımızdan bir tanesi 3D yayına
başlayacaktır.? ?Türkiye?de HD yayınların yaygınlaşması için çalışacağız. Çünkü ülkemizde gerçekten HD
seyredeceğini zannederek halkımız yüksek teknolojiye yatırım yapıyor. Ama gerçek şu ki HD yayınları ve buna
uygun bir uydu alıcısı olmadan gerçek HD yayınlarını seyretmesi mümkün değil. Yani aslında HD TV sahipleri TV
kanallarını HD olarak seyrettiğini zannediyor. D-Smart HD kanallarını seyreden kişiler ise gerçek HD görüntü
ve ses kalitesinin farkını anlayınca, bir daha başka kanal seyretmek istemiyor.? Gözalan, artık dünyada
gerçekten 1920 X 1080 ölçülerinde çözünürlük veremeyen ve hatta HD ready gibi teknolojilerin siyah beyaz TV
dönemi gibi eskide kaldığını hatırlattı. D-Smart?ın Türkiye?de HD yayınların yaygınlaşması için üzerine
düşeni yapacağını belirten Gözalan, HD?nin aslında 10 yıllık bir teknoloji olduğunu, ama Türkiye?de D-Smart
dijital platformundan önce tekel bir yapı olduğundan dolayı yeni teknolojilerin gelmesinin geciktiğini ifade
etti. D-Smart sonrası hem bu alanda yeni teknolojiler için bir kapı açıldığını hem de televizyon seyretme
keyfinin çok daha ucuzladığını dile getiren Gözalan, ?Tüketici kaliteli içeriğe ve yeni TV HD teknolojisine
yüksek bedellerle ulaşmak zorunda değil, çünkü kalite illa ki pahalı olmak zorunda değil? dedi. Gözalan,
sözlerine şöyle devam etti: ?D-Smart ve Smile telekom operasyonlarını birleştirilerek, tek bir noktadan
telekomünikasyon, internet ve TV hizmetlerini veren bir yapıya dönüştük. Hizmet verdiğimiz hane sayısı 1,5
milyona ulaştı. D-Smart?lı olan abonelerimize adeta ADSL erişimini bedavaya getirecek paketler sunmaktayız.
Sadece ülkemizde değil, tüm dünyada oluşturduğumuz iş modelleri ve örnek uygulamalar ile sektörü uluslarası
kalite seviyelerine taşımaya devam edeceğiz. D-Smart, Türkiye?yi HD keyfiyle buluşturuyor.?
Kategori:
Yorumlar
Yorum yapılmadı. Yorum eklemek için aşağıdaki formu kullanabilirsiniz.